Sunt inscrisa pe :

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Tuesday, 26 August 2014

Summer 2014 .... part 1

 Hello ! M-ati dat disparuta? Am revenit ! Dupa o lunga, lunga pauza si 2 vacante binemeritate, here I am ! Am atatea de spus si nici nu stiu cu ce sa incep !
 Cred ca voi incepe cu vacanta din Malta ....
 Malta ... nu mai fusesem niciodata, asa ca imediat ce s-a ivit ocazia, nu am refuzat. Eram fericita ca voi scapa de Londra si vremea ei capricioasa si ma voi bucura de ceea ce imi place cel mai mult : soare si mare! Am luat biletul, m-am dus la aeroport si dupa cateva ore, am aterizat ! Cum am pasit din avion, m-a lovit un val de caldura, de care sincera sa fiu, imi era tare dor.
 De la aeroport, pentru a ajunge in St.Julians, unde era hotelul la care facusem rezervare pentru primele doua nopti , sunt doua optiuni : fie luati un autobuz, pretul biletului este de 1,50 euro si face aproximativ doua ore (ocoleste foarte mult si statiile sunt foarte dese) fie puteti lua un taxi din fata aeroportului, platiti cursa la ghiseu, pretul este de fix 20 de euro si in 15-20 de minute ati ajuns la destinatie.
 Dupa cum v-am spus mai sus, am rezervat doar primele 2 nopti din cele 2 saptamani cat aveam de stat. Rezervarea am facut-o la "Blue Sea St George Park and La Vallette Resort 3*" si am citit review-urile care nu erau deloc satisfacatoare. Dar am zis ca poate nu o fi chiar asa, oricum sa avem unde dormi in primele doua nopti si apoi sigur gasim ceva mai bun daca nu ne place. Am ajuns, check-in-ul in camera se face doar dupa ora 14 asa ca am aterizat, am mancat, pe la 13 ne-am prezentat la receptie . Si nervii au inceput !!! Intai ne-au pus sa ne logam la internet si sa ne scoatem rezervarea la imprimanta, apoi ne-au ignorat cam jumatate de ora si intr-un final am platit ce era de platit si ne-am dus in camere. Pe net aratau destul de dragute, tot pe net scria ca avem uscator de par, aer conditionat, internet si cate si mai cate, cand de fapt, pentru internet trebuia platit separat, daca nu te multumeai cu ventilatorul spanzurat de tavan, care la viteza a 3-a se balanganea in toate directiile si trecandu-mi  prin minte toate filmele de groaza, am preferat sa il las la minim si sa tin toate usile si geamurile deschise in speranta ca se va racori putin. Baia nu avea uscator de par dar in schimb avea o cada cam ruginita si niste intrerupatoare de iti era sila sa le atingi. Probabil ultima data au facut curatenie cand au obtinut indepenta fata de Regatul Unit in 1964, altfel nu-mi explic.
 Va dati seama ca dupa drum, eram obositi si am fi  vrut sa ne odihnim putin, dar camera arata deplorabil si era si foarte cald,asa ca am zis sa mergem la plaja, ca "om dormi noi la noapte" . Am intrebat unde e plaja, plina ochi, am gasit cu chiu cu vai un spatiu unde sa ne intindem prosoapele si sa lenevim cu burta in sus la soare. Nu va gandtiti ca nu erau si sezlonguri, erau, dar costau 15 euro de persoana inchirierea unuia si cum era deja 4 cand am ajuns noi la plaja, am zis pas, stam bine si pe nisip. Ne-am balacit bine, apa era calda si foarte curata, drept sa va spun nu am mai vazut apa atat de curata ca in Malta, dar de asta este si renumita aceasta insula,pentru apele ei.
 Dupa cateva ore de balaceala, ne-am intors la hotel, am facut un dus si am iesit afara in recunoastere. Am gasit o terasa langa hotel, aveau o mancare foarte buna si preturile deloc exagerate. Se numeste Black Bull, in caz ca ajungeti, merita sa mancati o omleta acolo. Imediat cum iesiti din aceasta terasa mergeti tot inainte si  ajungeti exact in buricul targului, adica strada cu toate cluburile si discotecile. Am ramas impresionata de ofertele la bautura. Fiecare club avea 2-3 angajati care stateau afara si impartiau fluturasi cu cele mai tari oferte, 2 bauturi la pretul de 3 euro. Era o lista de unde puteati alege : bere , whisky cu cola, vodka cu suc, gin tonic, etc. Va dati seama cam cat se putea bea cu 10 euro si  va dati seama cam in ce stare erau oamenii pe acolo seara, cand incepea distractia. Eu una m-am ingrozit, sunt obisnuita cu oameni beti pe strada pe aici prin Londra, dar acolo erau transformati complet, fete pe tocuri, in coma alcoolica, salvarea si politia erau prezente in permanenta.
 Bon, dupa ce am vazut minunata fata a celui mai turistic oras din Malta,  ne-am pus burtile la cale si am zis sa mergem sa dormim, ca ne asteapta o zi de plaja si relaxare . Am urcat in camera si cand colo ce sa vezi ? Camera noastra era exact pe partea cu cluburile, discotecile si toata nebunia, dormi acum daca poti. Ne simteam ca in Tom si Jerry, in episodul in care Tom da petrecere cu prietenii lui si canta la diverse obiecte din bucatarie si capul lui Jerry se modeleaza dupa ele. Fiind morti de oboseala, am atipit, ne mai trezeam, mai adormeam si tot asa pana pe la 6 dimineata cand s-a terminat nebunia.... sau cel putin asa speram ... dar de unde? cand am zis ca putem dormi in sfarsit, au inceput aprovizionarea bodegilor si curatenia pe strada si in bodegi, ca doar deh, fusese dezmat cu cateva ore inainte. Era plin de angajate roamnce, care le auzeam din camera cum povesteau cum s-au intalnit ele cu Gigel si nu le-a placut mancarea de la restaurantul unde au fost si bla, bla, bla .... Eu deja scoteam fum pe nari, de oboseala si nervi ca nu m-am putut odihni ... Am hotarat sa ne trezim si sa mergem sa mancam ceva, dupa care sa cautam o alta cazare deoarece in conditiile astea chiar nu se poate sta.
 Ne-am apucat de dat telefoane in stanga si in dreapta, pana pe la 4 dupa-amiaza , cand in sfarsit am gasit un apartament superb, cu doua camere, la 5 minute de plaja ... de plaja stancoasa .... despre care o sa vorbesc in partea a doua a povestii ...
 Sa aveti o saptamana frumoasa in continuare.

4 comments:

  1. Bine ai revenit! Chiar te dadusem disparuta :))
    Sa-ti fie de bine vacanta, astept continuarea, poate si ceva poze ;)

    ReplyDelete
  2. Bine te-am regasit ! Multumesc, mai urmeaza o vacanta in Romania, in septembrie, dar pana atunci termin de povestit despre Malta si pun si poze, promit !

    ReplyDelete
  3. pfii vestitele hoteluri de Malta... Malta e un fel de Romania la capitolul cazare, ori ai noroc, ori mergi pe recomandari (seamana si la capitolul taxi, mai bine mergi pe jos). rar m-am enervat ca in Malta, cand am ajuns morti de somn la 2 noaptea si ala ne-a zis ca nu au camere, desi platisem. dar tara e frumoasa foc. si nu e scumpa

    ReplyDelete
  4. Astept detalii despre cazarea cea buna! Cat mai multe preturi si poze frumoase asa cum stii sa faci fiindca Malta e in fruntea listei pentru anul viitor!

    ReplyDelete